zondag 17 februari 2013

Mijn nieuwe blog / My new blog

Hallo! 

Welkom op mijn blog :o) 
Hierop wil ik mijn zelfgemaakte kaarten plaatsen.

Vandaag als eerste een kaart die ik voor ons Patricia gemaakt heb.

Hi!
Welcome on my blog :o)
I would like to show my handmade cards here.

Today I want to show a card that I made for my sister Patricia.




Credits:

Technique Tuesday: Clearstamps Borderline Same time next year
Nikki and friends: Best friends clear stamp
MFT Die-namics Fishtail Flags and layer STAX
Dies that came with the Genius Ultimate Platform system
Paper: My Mind's Eye - Everyday Flair paper pad 6 x 6
Craft paper
Memento Ink Tuxedo Black

Inside of card: 
Sentiment: MFT LJD - Gift Card Greetings II
Die-namics Boy Meets Girl
October Afternoon: Thrift shop Journal cards
Clearstamps Eline - Eline's words

Ik heb hiervan een layout gescrapt.
I have scrapped a layout of this.


Credits layout:
Template: Cathy Zielske Layered T No 37
Paper: Andrea Victoria Beachy one

Heel veel groetjes van


4 opmerkingen:

Patricia zei

Hè wat leuk een nieuwe blog!! Je begint gelijk met die geweldige kaart voor mij. Hij staat hier nog steeds op de kast te pronken.

Ik wacht in spanning af op de andere geweldige kaarten die op je blog komen te staan en ik hoop dat we weer vlug tijd hebben om samen kaarten te maken.

Liefs van Patricia

Hanselien zei

Hai Monique, mooi je nieuwe blog en ook nog eens internationaal
ja je word in het buitenland ook een ster,
maar je hebt weer een pracht van een kaart voor je zusje gemaakt.

heel veel liefs van ome Sjon en Tante Hanselienxxx

Mona L. Pendleton zei

So very pretty Monique! Love the sweet image and pretty patterned paper.

Jessie/knightrone zei

This is so pretty!