zondag 8 september 2013

Dutch Choice September 2013

Dutch Choice

Een initiatief van de Digiscrap Designers

 
***
Wat een heerlijke zomerse dagen hebben we achter de rug en nu zelfs in september kunnen we nog genieten van een mooie nazomer! De Digiscrap designers weten met het prachtige kleurenpalet voor deze Dutch Choice het gevoel van warme, zwoele zomeravonden nog wel op te roepen. Ze zijn er door ge├»nspireerd om weer een mooie lijn producten voor jullie te ontwerpen, perfect om je mooiste zomerfoto’s mee te scrappen! Kijk snel in de winkel wat er voor geweldige producten zijn gemaakt en combineer naar hartelust! 

De Dutch Choice is een maandelijks initiatief van de Digiscrap Designers. 


***


Met de Dutch Choice-producten van september 2013 heb ik deze vijf layouts gemaakt:






Voor de credits, zie  Mijn galerie bij Digiscrap.nl :O)



1 opmerking:

Patricia zei

Vijf prachtige layouts!! Als ik de layout met al dat schuim zie moet ik weer denken aan die middag. Wat genoten ze van al dat schuim.

Dan de foto van mijzelf. Je hebt er een mooie layout van gemaakt. Dank je wel.

Ja dat stoepkrijten op de camping. Daar kon ze altijd zo van genieten en als het dan teveel werd dan konden haar benen best wel een kleur krijgen. Leuk hoe je alles verwerkt hebt me allemaal vrolijke kleuren, want stoepkrijt is toch altijd heel erg kleurrijk. Ook die rits met dat vogeltje! Zo leuk dat geeft net het je van het aan de foto. Geweldig.

Die ijsco's. Mmm lekker heel die layout geeft weer dat het lekker en zoet is. Je hebt het goed weergeven!

Ja jouw voeten met slippers. Zo leuk bedacht. Hoe kom je erop. Die maakt je eerst wat waziger (zeg maar) en dan laat je ze weer extra naar voren komen door de kleuren die je gebruikt. Leuk gedaan en die tekst past er precies bij. Je krijgt gewoon zin om lekker aan het strand op een ligbed te gaan liggen met een goed boek!

Alle vijf zijn ze prachtig en ik laat me weer verrassen met andere layouts. Hier kan ik echt van genieten.

Liefs Patricia ☺