vrijdag 18 oktober 2013

Carving Pumpkins / Pompoenen snijden

Hi!

My nieces were at the garden centre. You could carve some pumpkins there. I think they made two beautiful pumpkins!

Anouk en Mirthe hebben bij de Intratuin pompoenen gesneden. Ik vind ze echt zo mooi geworden. Het viel niet mee, want de mesjes waren niet zo scherp. Er waren twee mesjes kromgebogen en er waren er zelfs twee afgebroken! Die meiden kennen hun eigen kracht niet...hihihi. In ieder geval ziet het er nu supergezellig uit bij ons Patricia in de tuin! 

Toen ik deze foto's zag wilde ik er natuurlijk meteen een layout mee maken.

I just had to create a layout with these fabulous photos :O)



Credits: All Erica Zwart Designz:
Carving pumpkins layout@digiscrap.nl

Tot de volgende keer maar weer ☻☺ /   See you next time ☻☺


6 opmerkingen:

Patricia zei

Prachtig! Wat een geweldige layout. Leuk hoe je de foto's langs de grote pompoen op het papier gezet hebt. Ja ze hebben genoten. Vonden het kei leuk om pompoen te snijden, maar het was hard werken. Het resultaat mag er wezen en de pitjes die uit de pompoen kwamen met het leeg schrapen van de pompoenen zijn mee naar huis genomen zodat wel volgens jaar pompoenen in de tuin hebben. Wie weet kunnen ze jou dan wel helpen met het uitsnijden van een pompoen. Zeker de moeite waard. En dan zien wij jouw creatie op net zo'n prachtige layout als de deze. Hij is echt geweldig!
Liefs Patricia

Monique1971 zei

ha ha ha, ik denk niet dat ik zo'n mooie pompoen zou kunnen maken. Maar het is natuurlijk wel het proberen waard. Ik houd me dus aanbevolen voor volgend jaar! Zeg dat maar alvast tegen Anouk en Mirthe...hihihi. Kunnen ze zich alvast voorbereiden ;o)

Patricia zei

Zal ik doen. Haha ik doe gezellig mee. :D

Monique1971 zei

Gezellig! Nou, dan weten we al wat ons volgend jaar te doen staat. Leuk vooruitzicht.

Hanselien zei

Ja je kunt er weer trots op zijn ,
weer helemaal geweldig !!!
veel groetjes van een grote Fanxxx

Monique1971 zei

Dank je wel tante Hanselien!