zaterdag 5 oktober 2013

Dutch Choice oktober 2013

Dutch Choice Oktober 2013 - Winkel Digiscrap

Wat een mooie herfstkleurtjes hebben de Digiscrap designers voor deze Dutch Choice uitgekozen! Geeft direct het knusse gevoel weer wat bij dit komende seizoen past. Laat je met jouw ontwerpen inspireren door dit warme kleurenpalet! Door allen met hetzelfde kleurenpalet te werken, zijn er totaal verschillende producten gemaakt maar wel in dezelfde kleurstelling. Het idee van de Dutch Choice is dat je zelf naar hartelust kunt combineren met producten van verschillende designers en die dan toch perfect met elkaar matchen qua kleurstelling. Alle producten zijn apart verkrijgbaar in de winkel. Dus kijk snel wat een geweldige producten er zijn gemaakt door onze designers.

De Dutch Choice is een maandelijks initiatief van de Digiscrap Designers.
 

***

Met de Dutch Choice-producten van oktober 2013 heb ik deze vier layouts gemaakt
With the Dutch Choice-products of October 2013 I created these four layouts:







Dit vind ik zelf de mooiste
This one I like the most:



Go check it out


3 opmerkingen:

Patricia zei

Wat een mooie layouts. Helemaal herfst. Je hebt bij allemaal een ander achtergrond gebruikt bij verschillende herfst thema's. Heel leuk en mooi gedaan. Zag Mirthe op die paddestoelen stoel staan en moest gelijk aan die gezellige middag denken. Het blijft een mooie foto en hoe je die verwerkt hebt helemaal.
Weer schitterend gemaakt. Alle vier.
Kusjes Patricia

Monique1971 zei

Ja, heerlijk hè al die herfstkleuren. Ik vond die dag toen in Klein Zwitserland ook zo leuk. Blijf hier altijd mooie herinneringen aan houden. Moet ik trouwens ook nog steeds mijn boekje vanaf maken ;o)

Kusjes terug.
Monique

Hanselien zei

Hallo Monique,
wat gaaf !!!
de herfst is mooi maar als ik dit zie ga je er echt van houden
Liefs van Tante Hanselienxxx